Tuesday, June 15, 2010

Kehilangan...

16 Jun 2010.. genap 40 hari arwah bapak meninggalkan kami sekeluarga...
Sampai saat ini aku masih tak dpt melupakan detik2 jenazah dimasukkan ke liang lahad..
terbayang lagi adik aku dan suamiku serta kariah masjid meletakkan arwah bapak ke liang...
Ya Allah.... dari tanah kita dijadikan kepada tanah juga kita dikembalikan...
Kalau dulu bila aku sekeluarga balik kg, arwah bapakla yg bukak pintu...
Takde lagila anak2 aku dengar atok dia org azan kat masjid hampir setiap waktu solat...
Kalau dulu sblm solat jumaat suara arwahla yg mengaji sampaila masuk waktu..
Skrg ni takde dah...

Macam manela makkan... aku percaya mak tabah..
Untuk adik beradik yang lain jgn lupa sentiasa sedekahkan
Al-Fatihah untuk arwah bapak kita...
Semoga rohnya ditempatkan bersama org2 yg soleh.. amin...

No comments:

Post a Comment